top of page
Buscar

Sant Jordi, la diada que més ens agrada

  • Foto del escritor: Mots Xics
    Mots Xics
  • 22 abr 2021
  • 1 Min. de lectura

Demà és un gran dia "Sant Jordi". Fa un any va ser una festivitat molt diferent, aquest any no serà com sempre, però poder celebrar-ho a les aules, una micona al carrer i poder tafanejar i conèixer nous llibres és meravellós. Ah, i què em dius de les roses... mmm quina oloreta a primavera.


Avui us porto, una mica justet de temps, un joc que a casa ens encanta el Dobble versionat per Sant Jordi amb les il·lustracions de Mots Xics.


Descarrega les imatges, imprimeix segons la mida desitjada i a jugar! És un moment i la diversió està assegurada.

El Dobble és un joc de cartes de percepció visual en el qual haureu de ser molt ràpids si voleu guanyar. Els infants juguen a discriminar la imatge indiferentment de la posició i la mida.


Normes:

  1. Repartir totes les cartes.

  2. Cada jugador les col·loca cap per avall.

  3. Gira una carta i col·loca-la al centre.

  4. Gireu les vostres cartes.

  5. Coincideix alguna imatge? Llença-la al centre!

Variable literària: Cada vegada que un jugador posa una carta ha d'inventar-se una frase de la llegenda de Sant Jordi.

  • Drac: El drac és un geperut.

  • Rosa: La rosa vermella, que Sant Jordi donar a la princesa.

  • Llibre: Molts personatges coneixeràs i la llegenda no oblidaràs.

  • ...



Els teus peques són uns artistes? A la secció de descarregables trobaràs les 13 il·lustracions de la Llegenda per acolorir o per crear el material que vulguis!





Recorda que també tens els punts de llibre gratuïts amb una breu explicació per decorar-los amb aquarel·les en el bloc.






 
 
 

Comments


Entrades recents
Segueix-nos
  • Instagram - Círculo gris
  • Facebook - Black Circle
  • Pinterest - Grey Circle
bottom of page